Επιστροφές Προϊόντων

Αλλαγή Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.

Η χρέωση της αλλαγής αφορά την πρώτη αλλαγή προϊόντων και επιβαρύνει τον πελάτη και το κόστος είναι 5,00 €. Σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος σε εμάς καθώς και τα έξοδα επαναποστολής του νέου επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. Για επιστροφές από το εξωτερικό τα έξοδα επιστροφής βαραίνουν αυτόν που κάνει την επιστροφή. Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη. Αυτό σημαίνει:

  • Να μην έχουν φθορές και οι συσκευασίες τους να είναι αυτές που κανονικά συνοδεύουν το προϊόν
  • Να είναι σε άριστη κατάσταση με την εργοστασιακή τους συσκευασία (κουτί ή ζελατίνα, καρτελάκια και διακριτικές ετικέτες κ.ο.κ)
  • Να συνοδεύονται με όλα τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο κ.ο.κ).

 

Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε ελεύθερα να το απoστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση, αφού πρώτα επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης των πελατών μας. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.

Διαδικασία Αλλαγής / Επιστροφής

Η διαδικασία της αλλαγής / επιστροφής είναι απλή και γίνεται πάντα κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με εμάς στο τηλέφωνο 2651079097.

Η διαδικασία αλλαγής έχει ως εξής: Αφού επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, μας αποστέλλετε το προς αλλαγή προϊόν, συσκευασμένο με την ACS Courier χωρίς κανένα κόστος μεταφοράς. Με το που θα παραλάβουμε το προϊόν ελέγχουμε αν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις. Αν τις πληροί, σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν. Το κόστος αποστολής του νέου προϊόντος (αφορά αποκλειστικά την πρώτη αλλαγή σε κάθε παραγγελία) επιβαρύνει τον πελάτη. Εάν επιθυμείτε να σας το στείλουμε με την δική σας συνεργαζόμενη μεταφορική θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η εταιρείας μας δεν αναλαμβάνει το έξοδα μεταφοράς του δέματος όπως επίσης και δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης από τον εκτιμώμενο της συνεργαζόμενης ταχυμεταφορικής εταιρείας.

Αν επιστρέφονται περισσότερα του ενός προϊόντα από την ίδια παραγγελία, τότε πρέπει όλα να αποστέλλονται ταυτόχρονα.

Σας ενημερώνουμε ότι αλλαγές και επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε μαγιώ, εσώρουχα και κάλτσες.

Πολιτική Αλλαγής

Στο SIKLAS.GR θέλοντας να μείνετε 100% ικανοποιημένοι από την παραγγελία σας, είμαστε κοντά σας καθημερινά για να σας απαντήσουμε σε οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα προϊόντα που θα θέλατε να επιστρέψετε. Μπορείτε να μας καλέσετε στο τηλέφωνο: 2651079097 ή να επικοινωνήσετε μαζί μας ηλεκτρονικά στο: info@siklas.gr.

Στην περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων αρχικά θα πρέπει ,αρχικά , να επιστρέψετε τα προϊόντα ακριβώς όπως τα παραλάβατε μαζί με την απόδειξή τους.

Την στιγμή που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας, σας επιστρέφουμε και τα χρήματα της αξίας του προϊόντος και όχι τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής που ενδεχομένως πληρώσατε κατά την παραγγελία σας. Επιπλέον τα μεταφορικά κόστη κατά την διαδικασία επιστροφής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του SIKLAS.GR πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π. τότε το SIKLAS.GR αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.

Προκειμένου να διαπιστωθεί εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό θα πρέπει να μας αποστείλετε με email στο info@SIKLAS.GR φωτογραφίες του προϊόντος, εμφανίζοντας όσο πιο λεπτομερώς είναι εφικτό το πρόβλημα, προκειμένου να ελεγχθεί από το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας. Εάν μας αποστείλετε το προϊόν χωρίς να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου όλα τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος επιπροσθέτως όσων προκύψουν καθώς επίσης η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα της άρνησης παραλαβής του. Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέρθηκαν.

Άρνηση Παραλαβής

Σε περίπτωση που κάνετε παραγγελία, σας αποσταλεί και αρνηθείτε να την παραλάβετε, επιβαρύνεστε εξολοκλήρου τα μεταφορικά έξοδα τα οποία είναι 9,80 €. 4,90 € για την αποστολή της παραγγελίας από εμάς προς εσάς και 4,90 € για την επιστροφή της παραγγελίας από εσάς προς εμάς.

Ακύρωση παραγγελίας – Δικαίωμα υπαναχώρησης

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Πριν την αποστολή του προϊόντος: Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@siklas.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο 265 1079097 καθημερινά, Δευτέρα με Παρασκευή 10:00 – 14:30 και Σάββατο 09:00-15:00.
  • Σε περίπτωση που η ακύρωση γίνει μετά την αποστολή της παραγγελίας σας επιβαρύνεστε με 9,80 €, ποσό που αφορά στα μεταφορικά έξοδα (4,90 € για την αποστολή και 4,90 € για την επιστροφή του προϊόντος).
  • Μετά την παραλαβή του προϊόντος: Mπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος. Διευκρινίζεται, ότι για να προχωρήσετε στην επιστροφή προϊόντος πρέπει να τηρούνται οι προϋποθέσεις που αναφέρονται περί φθορών των επιστρεφόμενων προϊόντων κλπ.